Sahabat yang saaaangat baik hati..


Decoupage

Dengan semangat masih berkobar, saya terus buka blog kengkawan. Saya terjumpa blog Affeen's Craft. Saya terus order set dan beli tisu skali . Alamak acrylic paint pulok takdok. Takper saya amek dulu set yang takde color. Tu lar bila buka blog Kak Yon n kawans sumua dok nanyer mana nak beli acrylic paint... Sori yek ganggu.
Sementara menunggu set tur di pos, saya buat decoupage guna stiker yang saya beli kat Amcorp Mall kat ROMANTIKA. Stiker dia ada jual 2 jenis ajeq.Saya beli 2 keping tu, lain jenis. Pastu saya suh kawan saya namanya Dayang, belikan spray kat hardware seperti yang di suggestkan oleh Kamariah dari RosesEnglishGarden Dan gambar tur pun saya copy dari blog dia. buley kan Mar;-). Dan saya terus beli stiker dari dia. Sekeping (saizA4) RM 15.00 dan leh kerat 2.

No comments:

Post a Comment