Sahabat yang saaaangat baik hati..


Giveaway dari MY PASSION

Salam.Kita cuci mata lak ngan giveaway yang comei loteh nih.Yang datang nyer Dari jeng..jeng...jeng... Cik Nannie kita dari blog MY PASSION.Cepat!!! tarikh giveaway ni dah dipendekkan sampai 24 FEBUARI ni sebab ramai dah tak sabar nak nunggu cabutan.(Termasuk lar saya) wawawa...
Yang best dia buat sampai 4 kumpulan pemenang!! Mintak2 lar saya tergolong dalam orang2 yang bertuah...
GIVEAWAY NO.1

Table runner cun dan vas bunga sweet ( tinggi 8")


GIVEAWAY NO.2

3 helai tuala untuk decor atau boleh diguna juga serta sebiji tray cute .


GIVEAWAY NO.3

Seterusnya 4 biji piring bersaiz 4 inci "Sun Crown" dari Jepun dengan 2 pasang cawan bentuk macam cawan Meakin tapi made in China , semua ni adalah antik dan baru dari apek cantik serta berwarna pink lembut..


GIVEAWAY NO.4

Sejambak bunga ros yang sweet serta 2 biji tin berbentuk telur saiz 4 1/2 inci yang saya letak dalam bakul kecil berlapikkan kain gingham cute...

Ok sekarang ni adalah syarat-syarat penyertaan untuk giveaway ini , mudah je :

- Give away ni bermula dari hari ini 19 Febuari - 24 Febuari .(sempat lagik nih)

- Terbuka untuk semua follower blog saya yang berada di Malaysia saja .(yeh, saya anak Malaysia!)Tulin bang...

- Kalau boleh buat la entry yang simple je tentang giveaway ni .(Dah buat kat atas)

- Kalau ok link kan blog saya ni di blog list anda.(Cantekkk, siap)

- Sila tinggalkan sebarang komen di ruang komen dalam entry giveaway ni .(worait.komen siap!)

- Tinggalkan jejak/link blog anda di ruang komen entry ini , nanti senang saya nak contact anda .(waaa ini musti nih,WAJIB!)

No comments:

Post a Comment