Sahabat yang saaaangat baik hati..


GA dari IRA- PINK VINTAGE

Ada Givaway dari Ira lar... Meh kita cuba nasib..Mana tahu...rezeki dari Allah..
Syaratnyer memang mesti ada punyer..Bunga ros yang dia buat tur yang buek den tak tahan tuh...Meh tengok kat blog dia.PINK VINTAGE

1. perlu letak comment dlm entry dia tau.
Worait, siap!

2. WAJIB (siap Bold lagik) jadi follower dia.
set, dah jadik.

3. perlu buat satu ENTRY pasal GA kat blog memasing
a) mcmna dpt tau blog Pink Vintage yg sungguh menawan ni
Dari cuci mata terus jatuh kat hati. Dengan hati pun dah tercuci.. Saya selalu cuci mata sebagai silent reader ajer.Tak termampu berkata2 kerana terkedu keanggunan segala barang yang dipamerkan....

b)Apa Pendapat anda tentang Blog Pink Vintage
Terpegun dok tengok bunga ros tur..Lentok abis!!!!Alangkah bahagianya kalau saya dapat corak ros yang Ira buat......

c) kekerapan anda melawat blog Pink Vintage
Kalau dah cam jadik sumber inspirasi...gamak nyer tiap ari lar...

d) andaikata anda yg menang..apa yg akan anda buat???
Saya??Rasa tak tidor malam rasa malam tur nak letakkan kat posisi mana yang sesuai.Semestinyer depan skali antara koleksi lain....kalau tak cayer meh bagi saya.. nanti saya posekan kat mana...wawawaw....

4 Tarikh tutup 15 Mei 2010
SEMPAT...SEMPAT..Sesapa nak join pun bolh lagik..senang ajer syaratnyer...(eleh berlagak pulak yek...)

No comments:

Post a Comment