Sahabat yang saaaangat baik hati..


SCORE A

Salam sumua.... Malam tadi baru saya habis dari dengar tentang taklimat berkaitan pendidikan anak-anak iaitu SCORE A yang kini sedang hangat diperkatakan... Pada tahun 2010 akan bermula lah sessi persekolahan yang akan diterapkan pendidikan SCORE A.Dimana anak-anak kita akan dinaiktarafkan pembelajaran mereka dengan lebih efeksyen.Dan tahun hadapanlah bermulanya SEKOLAH BESTARI... Saya akan mengambil peluang pembelajaran ini supaya anak saya tidak akan ketinggalan di masa akan datang.Kalau sesapa nak tahu lebih lanjut leh hubungi saya atau emel saya yek.Atau saya sendiri akan bawakan kengkawan g belajar cara penggunaan SCORE A ini untuk anak memasing.Memang berbaloi sangat sebab testimoni yang dorang buat kat Nur Amalina dari Johor tu dorang upgradekan untuk sekolah Bestari akan datang.Keluarga yang dah buat untuk anak mereka sumuanya berjaya!!! Ini website SCORE A
Score A ni juga telah diiktirafkan oleh Kementerian Pendidikan dan telah diluluskan oleh Dato Hishamuddin pada tahun 2006.Dan akan digunakan sepenuhnya di sekolah Bestari yang akan dilancarkan pada tahun 2010 setelah dilihat dari semua kecemerlangan yang diperolehi oleh pengguna SCORE A.Saya menjemput kengkawan yang berminat untuk memberi kecemerlangan kepada anak-anak, cepat rebutlah peluang yang dibuat ini...Masa tidak akan menunggu kita...Kita yang akan ditinggalkan jauh dari orang yang berjaya, jika kita tidak merebut peluang keemasan ini!!!

No comments:

Post a Comment