Sahabat yang saaaangat baik hati..

Kotak ajaib

Ada satu citer..gini citernyer,,Saya belom lagik tamat belajar(kira masih dalam pembelajaran lah nih).Bila dok conteng bunga atas kertas datang akak ni kat meja, kira sekarang tengah rehat kat pejabat lar nih.Terus dia bagi kotak hitam.Terkejut gak saya tetiba dia bagi kotak hitam kat saya, tuk apa? Lagi terkezut saya bila direct dia suh lukih bunga yang saya conteng tur kat kotak tu.uuiihh..saya kata lom dapat sijil tamat blaja, leh caya kat saya ker? Dengan punyer kepercayaan penuh, terus dia bagi kat saya.Termenung saya dibuatnyer..Camner nak decor kat bende alah nih.Dah lar berat.Tapi memang saya terharu gak lar ada orang leh percaya saya leh buat. Timer kasih Kak Zaharah...Dia kata buat tuk PUSPANITA.Dia nak cepat jadi saya terpaksa siapkan dalam 2 hari!! dan daun tak sempat blajar pun!! terus pandu kat buku.Tulisan terpaksa di print dan vanishkan skali takut kalau air tumpah terkembang lak tulisan...Dia kata takper sebab kalau nak guna kotak tu tujuan lain koyak ajer tampal lain..Betul gak kata dia yek....
Apa komen kawan seperjuangan?Komen ajer, kalau ada yang tak kena pun tak aper..saya suka...Komen anda boleh menaikkan semangat saya tau..Dan ucapan terima kasih sesangat..
Belah atas.

Belah kiri

Belah kanan

belah depan

sebelum touch up,cadang nak spray putih,tu yang berbalut kat tempat pemegang tuh..last-last tak jadik lar.

4 comments:

  1. salam...wahhh..FA yg k.leen wt ni btmbah2 cantik..tahniah diucpkan erk.bunga yg dhasilkan btambah cantik bila dah add daun2 2. nampak real roses.

    ReplyDelete
  2. wahhh...tocey..tocey.. i lap u.. i lap u...atas pujian yang mengoda...

    ReplyDelete
  3. hello azlene..x yah nak komen dah...dah memang pandai lukis...kali ni bunga 2 dah nmpk menyerlah...cantik

    ReplyDelete
  4. terima kasih banyak-banyak...

    ReplyDelete