Sahabat yang saaaangat baik hati..


ALQUR'AN SYAMIL

AlQur'an Syamil 15 in 1. Sempena menyambut Aidil Adha ini, saya ingin memaklumkan ....Cam suspen ajerk.Tak de apa pun cuma saya nak war-warkan bahawa Qur'an Syamil 15 in 1 saya buat promosi sehingga 17hb November.Harga yang saya jual ari tu RM250...tapi sempena Aidil Adha ni, Harganya dikurangkan sehingga rm200 sahaja!!!Saya ulangi..sah sehingga 17hb sahaja tau....
Ciri-ciri Qur'an adalah
Ukuran : 21 cm x 29.7 cm (saiz A4) - Hard Cover
Berat : 2.5 kg
Mukasurat : 1,374 mukasurat

Dan dalam Qur'an adalah

Terdapat juga CD percuma!!


Antara kandungan yang BEST dalam CD Percuma ini

-Al-Qur'an Digital
-IQRA' Kanak-kanak Digital
-Al-Qur'an Digital Bertajwid
-Hadis 40
-Seerah Nabi
-Riyadus Salihin
-Tafsir Ibnu Kathir
-E-Book Kisah Teladan
-Qur'an Digital Melayu & English
-Ma'thurat Digital
-Fatwa Qardawi dan banyak lagi
Bukan itu ajer..BONUS BUKU GIFTS pun ada juga

(buku di atas adalah terhad, while stock last, kami ganti dengan buku lain)

Terima kasih kepada pembeli.Semoga dengan pembelian Qur'an ini anda akan sentiasa dalam peringatan untuk di hari akhirat kelak.Amin...
1. En. Ismail Ratiman (1)-MERU,KLANG
2. En. Kemi Nasir (1)-KLIA
3. En. Elham Sibon (1)-PULAU INDAH, KLANG
4. AJK Surau (2)PETALING JAYA
5. En. Ismail Ratiman (1)-untuk adik di Jepun
6. En. Abdul Rahman (1)-SENTUL,KL.
7. En. Muhammad Hazril (1)PETALING JAYA

8. En. Ismail Ratiman (2)- untuk adik di Singapore
9. En. Muhammad Hasbul Wafi(1)-Petaling Jaya

No comments:

Post a Comment