Sahabat yang saaaangat baik hati..


kek coklat kukus


Terliuq tak?Ni semua penangan dari Azumaya..ala yang apam bintik2 tu..umah dia kat white house tuuurrr..Ada ke patut, dia sajer nak terliuq kan saya dengan lelehan kek tu..Meh saya terliuq kan kat kowang pulak.Hehehe...Meh terjah umah dia kalau nak tahu cara2 menggodeh kek tu.
Saya memang sedia maklum, ada yang dah pakar buat n pakar makan (cam saya lar tu)tapi saya lagi teruk kot.Dah lar pakar makan, maleh nak buat!!!nak tunggu seru baru leh buat.Coklat mentah tu dah 2 kali beli sebab xpired..sian dia.sebab seru nak blaja buat tur tak sampai lagik.Cam ner yerk nak buat?Ada petua?
Sebab apa tau, bila teringin nak buat, cam rasa lambat sangat..sebab rasa cam tak sabarlah nak makan.Pastu pikir, kalau beli, siap leh makan dah....huhuhu...

3 comments:

  1. salam..leen aduhai..next time singgah lah teratak i ..leh banjer u kek betul2 hehheheheh

    ReplyDelete
  2. Salam Perkenalan
    marilah join kontest blog saya dan marilah beli brooch di blog saya :
    http://fasham87.blogspot.com

    ReplyDelete