Sahabat yang saaaangat baik hati..

Genap Sebulan pada 28 Syawal

Alfatihah...
Lama sangat kan saya tak update.Almaklumlah..kesedihan yang tak terkata...Lagi-lagi nak serasikan keadaan setelah seorang sahaja menguruskan rutin harian. Saya juga baru buka biz online. mari la tengok di myboutiquecollections.blogspot.com
Sekadar untuk menampung perbelanjaan anak-anak.Doakan saya boleh mengusahakannya yer dan doakan saya boleh menghadapi segala dugaan dan cabaran dalam kehidupan dalam membesarkan anak-anak yang masih belum kenal erti kehidupan..amin..
Terima kasih atas sumbangan, doa dan sokongan kawan-kawan semua. Tak terkata saya untuk meluahkan walau sebaris ayat.Sedih..pilu..beserta tangisan hanya dapat diungkapkan... Segala yang saya terima, saya akan gunakan dengan penuh cermat dan jimat.Sesungguhnya hanya Allah yang akan membalas jasa kalian di dunia dan diakhirat..
Batrisyia anak saya yang berusia 6 tahun berkata: ibu..Tisya dah jadi anak yatim yer ibu...Terkedu aku mendengar soalannya..Saya pun membalas..
Iyer Tisya...tapi takper..Kat dunia ni ajer...Allah sayangkan ayah... sebab tu Allah ambil ayah dulu.Ayah ada tunggu kita di Syurga.Tapi dari hari ini, Tisya kena jadi budak yang paaaaling baik dan selalu tlg ibu..Senang lar kita jumpa ayah di Syurga nanti..
Ameer pun berkata: Ibu..Ameer nak jadi macam ayah..Nak jadi imam.Ameer nak ubatkan ayah supaya ayah boleh balik pastu tak mati kat kubur lagi...
Adussss ayat mereka membuat saya berasa sungguh sayu. Ya Allah..Kau tabahkanlah diri ku untuk menempuh segala-galanya...amin...

2 comments:

  1. asslamualaikum leen....

    Lama akk tak singgah sini....leen x sangka berita sedih yang akk baca di sini....
    meskinpun terlalu berat dugaan utk leen pasti ada hikmah di sebaliknya....
    allah menuji tanda sayangnya...
    akk doakan leen tabah menghadapi segala ujian dr illahi..turut simpati leen...
    semuga diri mu dan anak2 sentiasa dalam lindungan dan kasih sayang allah selalu hendaknya...
    semuga perjalanan hidupmu bersama anak2 juga di permudahkan allah jua..

    ReplyDelete
  2. Yang pergi tetap pergi yang tinggal..perlu berjuang untuk terus hidup. Semoga terus tabah dan kuat semangat demi anak2 dan kehidupan. Semoga Allah memberkatimu dan sentiasa bersama.

    ReplyDelete